پاکسازی پوست

روش های عملی و توصیه های خانگی برای پاکسازی پوست

پاکسازی پوست

روش های عملی و توصیه های خانگی برای پاکسازی پوست

بوتاکس برای خطوط اخم

 

 


 

استفاده از بوتاکس برای خطوط اخم راهی عالی برای کاهش ظاهر تنش یا عصبانیت است. به سادگی با کاهش خط اخم بین ابروها ، بسیاری احساس می کنند که در محل کار و / یا زندگی اجتماعی خود طراوت و دسترسی بیشتری دارند.

 

از نظر زیبایی ما از روش های درمانی بوتاکس استفاده می کنیم تا عضلات صورت را که باعث ایجاد خطوط و چین و چروک می شوند و از عمیق شدن خطوط جلوگیری می کند. این یک روش ساده 10 دقیقه ای است ، با چند تزریق کوچک به طور مستقیم در عضلاتی که می خواهیم درمان کنیم. در درمان های بوتاکس یک هنر وجود دارد - برای دستیابی به بهترین و طبیعی ترین نتیجه ، باید آن را در یک عضله مناسب ، در مکان صحیح و با دوز ایده آل ، توسط یک پزشک باتجربه قرار دهید. خطوط اخم ، یا "خطوط بدخلقی" ، خطوط "نگرانی" افقی و "پا کلاغی" دور چشم ، متداول ترین مواردی که ما درمان می کنیم.

 

سوالات متداول بوتاکس برای خطوط اخم

آیا نیاز به مشاوره اولیه دارم؟

 

بله ، مانند همه خدمات ما ، شما باید قبل از شروع اولین درمان خود - بدون توجه به اینکه این روش درمانی را در جای دیگری انجام داده اید - مشاوره اولیه داشته باشید. این اطمینان می دهد که شما قبل از ادامه درمان از تحصیل و آگاهی کامل برخوردار هستید. ما یک کلینیک با بهترین روش عمل هستیم و به طور مداوم با اهمیت دادن به آموزش و رضایت آگاهانه ، نتایج بهینه را ارائه می دهیم.

 

آیا انجام بوتاکس فقط برای خطوط اخم و خطوط پیشانی من اشکالی ندارد؟

 

آره. شما می توانید خطوط و چین و چروک ها را در مناطق خاص کاهش دهید. برخی از افراد دوست دارند بیان و خطوط زیادی بر روی پیشانی خود داشته باشند اما هنوز هم می خواهند خط اخم خود را آرام کنند. یک پزشک بالینی باتجربه می داند که بوتاکس را در یک عضله مناسب ، در مکان صحیح و با دوز ایده آل قرار دهد.

 

آیا بوتاکس برای خطوط اخم درد دارد؟

 

خیر. بسیاری از مشتریان ما احساس را به صورت نیشگون گرفتن و یا مثل اینکه ابروهای خود را می کشند توضیح می دهند.

 

بوتاکس برای خطوط اخم چه مدت طول می کشد؟

 

ما به دلیل ایجاد "ظاهری طبیعی" با دوزهای کمتر بیشتر برای جلوگیری از یخ زدگی مشهور هستیم ، و به طور کلی برای حفظ و بهبود نتایج خود توصیه می کنیم هر 3-4 ماه یکبار درمان های تکراری انجام دهید.

 

با استفاده از بوتاکس می توانید از چه نتایج بهتری استفاده کنید؟

 

پرکننده های پوستی: برای پر کردن خطوط اخم عمیق تر

 

 

مراقبت از پوست درجه پزشکی: برای بهبود و حفظ نتیجه

 

شل کننده های چین و چروک را از کجا می توانم تهیه کنم؟

 

چند سالی است که از نرم کننده های چین و چروک با موفقیت تقریباً 100٪ در درمان تعریق بیش از حد زیر بغل استفاده می شود.

 

شل کننده های چین و چروک همچنین برای درمان بیماری ها مانند موارد زیر استفاده می شود:

 

    فلج بل

    اسپاسم صورت

 

از شل کننده های چین و چروک می توان به صورت زیبایی برای لبخندهای لثه ای ، خطوط پیشانی ، خطوط اخم و تکنیک های پیشرفته تر مانند بلند کردن ابرو و گوشه های دهان با "ایجاد تعادل در عضلات صورت" یا لاغری خط فک با شل شدن عضلات توده ای استفاده کرد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد